Zibertxokoa

Konta zank bertsotan

2008/01/21

Sextan ala Punto Muerton?

Ene ba.......................badatozela, bagatozela, badazela, baruzela, ezin yabela etorri.....hamentxe ra etorri biharraaaaa!!!!!!!!!!

doñu: nik enuen nahi 8

Josebak arrazoia
agertu naiz hemen
baina den dena ez du
igarri 100%
ez dakit sextan ala
punto muerton nazen
baina hasi zaitezte
ahoak zabaltzen
afarian ez naiz ni
geldituko aurten!

Saoira dena dela
ezin dugu falta
bertso bertsio hori
ona izango da ta
parrandan ez dizuet
nik emango lata
eztarriak behar baitit
kurtsoa aguanta
saio ederra entzun
ta Jakara hanka!


bueno bertso-ekipo!! zapatun ikusikoa ordun, datozenak ero ruzenak, danak hantxe. Falta rizenak presente eukikou!!!!!
New Zelanders, bertsoa.com-en ikusi zuek!!!! Dale pedalai eta disfruta!!! (inbirixi re hau!!!)

Ale, gabon pasa danok!

Rosita