Zibertxokoa

Konta zank bertsotan

2006/10/26

banaizela, banaizela!!

eunon zebertxoko aspaldiko
hemen naiz berrize bueltan
egun ugari igaro dittut
idazteko perezetan
aitzakia merkerik ez dauket
ni ondo geratzekotan
baina esaidazue benetan (BIS)
bota al nazute faltan


Joseba zukin zorretan nago
gainera nahiko aspalditik
zehazki esanda hilan haseran
ziren kilometrotatik
nik bertso bat bidali ta gero
zuk erantzungo atzetik
berandu xamar ibiltzen naiz bai (BIS)
hala re zure aurretik


sagarran tarten igaroa det
nik ia urri osoa
Aloñak sagar-bertso hoietan
kontau zon gure kasoa
tzolon konparazioa gero
momentu deserosoa
Aloñak ordutik esaten dit (BIS)
bera omen dala gozoa


Aizkorrin bueltan ibili die
bizkaitarra ta naparra
Aloña goatzen oain bi urte
guk han ein genuen parra
kotxetik jeitsi orduko biok
galdu genuen iparra
eskerrak topau genuen usai (BIS)
gozoko baserritarra.


Eunon aspaldikos!!!
Ez larrittu, hemen naiz ta! Ah, enaiz Aloña eh!!! Jaione naiz!! Es ke nere korreok gaur problema batzuk ematen zizkian (nik uste aspaldin hauts gehiegi kendu ez diotelako), ta ia ke bakiten Aloñan kontraseña ****** dala, handik bialtzea pentsau det. Behingoz idazteko prest jarri naizela! Alo, zu ta ni oaindik launek eh!!
Por zierto, azken bertsoa ondo Aloñak entendittuko do, baino pasa gendun situaziok grazie itten zian ta bialtzea pentsau det.
Bueno kuadrila, bazkaltzea nijo, estomagoa doneako kejatzen hasi zat ta!!

Aio.

Jaione