Zibertxokoa

Konta zank bertsotan

2008/03/26

Eskerrik asko!

Doinua: mendiluzeren gipuzkoako berria


Lenengo ta behin ESKERRIK ASKO!
eskertzen dizuet harrera
zibertxokoa, izartxokoa
omen, baten arabera
halare ezta hainbertzerako
julen izarra? bai zera!
txapela buru gainera
jantzi ta hortik aurrera...
hola, berandu erantzutea
etzen nik nahi nuen era
baina bidaia luzea izan dut
hodeietatik lurrera

Orain maiatzak hamarra omen
zibertxokoaren xede
bertan nahiko zail izango omen dut
inor ezbaitago berde
Ondarrun egon nahi dut nik ere
ta badaukat nahiko fede
behatzak egin nau bere
ta operatzea lege
nahiz ta datak ez, itxaropenak
egingo al dit mesede
saiatuko naiz bertan egoten
herrena eginda ere!


Joan den urtean opari gisa
liburuekin gustora
zibertxokoko "zita" guztiak
nola genitun gogora
hemengo denak orri artean
gera zitezen gerora
behin onat igoak, gora
denak sartu koadernora
nahiko liburu maldula izan zen,...
baina pasa da denbora
eta martxa hau ikusiz, aurten
triptiko bat izango da!


ongi segi!!!


Julen