Zibertxokoa

Konta zank bertsotan

2006/11/05

Kontuak ARGITU ditzadan

Doinua: Pasaiako plazatik

Lasarteko plazatik
dator notizia
kazetariren batek
bertan ikusia,
nahizta izan ziteken
bera polizia
oraingoan ez doa
hortikan auzia.

Haitzolek niri hitza
nola laga didan
kontatuko dizuet
guzita segidan,
zibertxokon zelatan
nola ari diran,
denborik galdu gabe
esango det di-dan.

Lanean aspertuta
sartu nintzen saren
interneteko saltsan
denboragaltze arren,
ta Argiaren webean
non ohartzen naizen
gure zibertxokoa
famatu nola den.

Nola sareko Argiak
badun bertso bloka
hantxe sartu nintzen ni
jakinahiak jota,
lehenengo orrialdean
hortxe zegon nota
nik uste nuen inori
eziola inporta.

Estitxuk Eizagirrek
idazten du fin-fin
nafarrak ote geran
oi dio biñipin
idatzi beharko degu
seudonimuakin
argi ibili beharko da
Argiakuekin,
ez baita fidatu ber
kazetariekin.

Rikardo
Zibertxokoko lehendakarixe

http://www.argia.com/blokak/garialea/