Zibertxokoa

Konta zank bertsotan

2006/11/06

Manzanas traigo

Zer deu!!!!!!!!!!! Notizi prexkuak!!! Gaur aurkenen zorionak dialaaaa... Z.S.S.B. bera: Zibertxokoko Segidillen Sekzioko Burua, alegiya.
Segidillez, ordea, nazka nazka nazka einda nao ya (gehio ez esatearren) ta beste doinu ezagun baten (Manu chaona) Aurkenentzako bertsua, ta muxu zakuka bat.

Kaixo jendea, zibertxokoa!!
Hemen da el klandestino
Nik dakidan bat hor egongo da
Hemen mimo ta hor mimo
Urteak gora… Ké timo!!
Behintzat bat gehio minimo.
Hoi bai horraino iritsi zera
zu al estilo alpino.
Patu edota destino
guk zuri mila estimo.
Aupa Aurkene!!! Urte askoan!!
Zorionak ta animo (bis)

Ta oain berriz, doinuz aldauta... 8ko txikiko eozeinetan

Aspaldian bertsorik
ez det egin bate
Atxaldea libre ta
badet nahiko suerte
Nahiz ta ikusten naizen
patoso ta torpe
Enijoa kalera
hau bukatu arte

Izan ere ibili naiz
Aspaldin erreta
Etxen ez baitzebilen
Ondo interneta
Gainera enun bilatzen
Inun R tekla
Eta behingoz hasi naiz
Aurkitu det eta

Behingoan esnatu zen
Jone “mutxa martxa”
Letargoan egon da
Leitzako neskatxa
Ta Rosita inglesez
hura zan tumatxa!!
Nik ere jan nahi nuke
horko sagar saltxa

Azkeneko sagarra
Azido azido
Bat baino gehio netaz
Ez da izango fido
Berak idatzi ta nik
Segido segido
Jaionei egin nion
Ke… manzanas traigo

Koxkoxkoxkoxkoxkoooooxxxk!!

157, 157, 157, 157, 157, 157 .......

Portzierto, inork ba al daki gestoratako furgonan sorteoan ze zenbaki
atera zan??

Joseba